måndag 18 november 2013

När man får fira en av de finaste jag vet.

I helgen fyllde min yngste påg år, han blev 19 år. Store killen! Kommer ihåg när han inte var så stor och sprang ut i området där vi bodde tidigare, spritt språngande naken och överlycklig. Kommer ihåg den dagen han föddes och den 1 timmes smidiga förlossning innan jag hade min älskade plutt i famn. Minns tillbaka och ser den alltid glada lillkillen som var full av bus och med glimten i ögat. Alltid ett leende på läpparna, alltid målmedveten och envis till tusen. Och nu är han 19 och ska bli pappa, helt otroligt!


 Fine Kevin





Kevin hade festat med kompisarna kvällen innan så vi gick inte och väckte honom tidigt, istället smög Savanna och jag in kl 12 med paket och blommor. Och Savanna sjöng för glatta livet, fast inte för Kevin - Nä, Savanna, och så fortsatte hon med "vi gratulerar Savanna idag" :o) Älskade barn, alla 3!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar