torsdag 6 februari 2014

När kropp och själ behöver en lite paus!

Hur mår ni? Hoppas ni har det bra i vinterslasket, för den kom ju till slut den där snön. Själv så måste jag leva i väldigt sakta tempo nu. Blev ganska utmattad där efter juletid och det vill liksom inte släppa riktigt. Hade en stämbandsinflammation som höll i sig från november och in i januari. Ovan på allt så blev jag sjuk för ca en vecka sen, vaknade med halsont och ont i öronen och förkylning. Ja, förkylningen kom faktiskt långt innan, så den har jag dragits med ett bra tag. Samtidigt så har jag problem med min mage, ser ut som jag är i 5 månaden? Ja, sen har jag min värk som vanligt med allt vad det innebär. Så just nu är jag totalt utmattad och behöver bara pausa lite grann. Jag proppar mig med vitaminer av alla de slag, särskilt D och C vitaminer. Ingefära och hälsosamma teer blir det oxå en del. Så jag kommer snart tillbaka igen med nya krafter,  lite laddning av batterierna först.
Hoppas ni mår bra och klarat er från förkylningar och kräksjukor!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar