fredag 7 mars 2014

När dagen går i musikens tecken!

Nu är jag sådär vansinnigt trött igen, jag förstå verkligen inte detta. Och så fort jag äter, dock inte mycket, eller t o m dricker så är det som någon klubbar mig. All energi bara försvinner och jag kan inte göra något, får bara sitta och vila till det lättar lite. Tycker det är så himla tråkigt för det sätter stopp för så mycket, som för imorgon då tanken var att vi äntligen skulle träffa min älskade syster å finaste Aida. Men troligtvis blir det inget med det nu,  blir såååå arg och ledsen. :(

Dagen har iallafall fyllts med musik. Lyssnat in en ny låt och skrivit av texten, sen tragglar jag med mitt dragspel oxå. Och sen ikväll repade.  Så det har varit mycket musik, men det behövs när man inte är på topp!

Sen måste jag ju visa de helt underbara byxorna jag köpte för några veckor sen.
De mönstrade kommer från Maison Scotch. Det mönstrade kommer vara jättestort i år, och har ni inte redan märkt det i affärerna så kommer ni att göra det snart. Helt underbar byxa! Och den svarta från Vintage by fe ska vi ju bara tala om, jag trodde knappt en byxa kunde va så skön. Detta tunna vackra tyg hänger så vansinnigt snyggt, man vill helt enkelt inte ta av dem.  Riktigt snygg både till vardags och fest.

För att hitta byxorna och sååå mycket annat snyggt klicka här

Nu är jag helt färdig och världens mjukaste säng väntar.
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar