lördag 29 mars 2014

När tiden bara rinner på...

Hallå där ute, hur har ni det? Jag mår faktsikt ganska bra! Ja, inte just nu...så himla mätt efter smarrig kinamat att jag mår lite illa *haha* Men får jag bara sitta här en stund och vila och dricka mitt kaffe så går det snart över. De är Madagaskar 2 på tv'n så Savanna och jag åt framför tv'n idag och mös, så det passar bra att sitta kvar en stund. Snart ska vi renbädda med våra underbara Beach House set, dem är verkligen magiska! Sen ska vi bada och jag bara längtar tills det är tid att krypa ner nybadad i ett renbäddat jerseyhav! Beach House kan du hitta här och här.

Ni glömmer väl inte att ställa om klockan inatt? Nu ska man ställa fram klockan 1 timme, så klockan 02 ställer man fram klockan till 03. Härligt, nu blir det ljusare :o)


Vädret har verkligen andats vår idag, så efter att jag fått lite sovmorgon, ätit och mjuknat till i kroppen, gick Savanna och jag ut för lite sol och trädgårdsfix. Riktigt skönt var det och jag fick klippt och rensat lite här och där. Fick klippt med mig lite vackert röd Kornell för att njuta av inomhus, den där röda färgen gör en rent varm.


Min vackra Amaryllis som jag hittade på full stängel i tvättstugan blommar för fullt, så ännu mera rött att njuta av.


I torsdags repade vi och efteråt körde jag till Kevin och Emma och fick myst med barn barnet. Sååå go han är!!! Han är precis lika glad och skrattmild som Kevin var när han var liten, så nu ser man extra mycket av Kevin i honom. Men egentligen är han lik dem båda två, en perfekt blandning av fina föräldrarna. Han heter Kingston, som blev bestämt efter många om och men :o) Fine plutt!


Fick hem vackra kuddfodral till sovrummet i veckan från Pb home. Ser inte mycket ut till världen såhär, men ohhh så snygga med kudde i. Visar när dem kommit på plats. Nu hänger dem över köksstolen så varje gång jag ser dem, skuttar det till lite i magen. Tycker dem är sååå fina! Här kan ni hitta dem.


Korten har oxå kommit och jag fick äntligen se dem live. Det är ju något helt annat att bara se dem på skärmen. Vi blev jättenöjda. Sådana här fina kort när ni göra här.


Savanna och jag hade lite spa kväll i häromkvällen och Savanna fick rosa naglar. Men inte bara Savanna, hennes docka Jessie skulle ju klart oxå ha rosa naglar :o)



Månadens Glossybox kom oxå i veckan, full med godsaker som vanligt. Älskar när den kommer! Det är lika roligt varenda gång och öppna och bli överraskad. Har verkligen fått tips på många nya bra grejjor och nya toppenmärken. 



Det var en riktigt bra box denna månad. Är du intresserad av att läsa mer och eventuellt bli medlem? Skicka antingen ett mail till mig på hanssonnina@hotmail.com med din mailadress eller skriv den här som en kommentar så skickar jag en inbjudan. Du binder inte dig till någonting genom detta utan får bara möjligheten att läsa mer och sen anmäler man sig själv isåfall.

Jag hoppas ni har det bra och har en trevlig helg. Håller tummarna för att vädret håller i sig oxå! Jag mår som sagt ganska bra för tillfället, trots värk och trötthet. Jag försöker göra mitt bästa för att min kropp och hjärna ska må bra, men måste hela tiden tänka mig för och ligga steget före. Jag måste tänka på vad jag äter, inte stressa, sova tillräckligt, vila, lyssna på min kropp, vitaminer m.m. Ibland lyckas jag jättebra, och andra stunder inte lika bra. Men just nu känns det ganska bra och jag håller tummarna att det ska hålla i sig ett tag :o)


Ha en fortsatt trevlig kväll/helg!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar