torsdag 10 april 2014

När kroppen får liv.

Godmorgon! Finns det något skönare än att få vakna i luuugn och rooo? Nä, säger jag! Min värkfyllda kropp behöver några timmar för att komma igång, och idag känns det lite extra efter gårdagens storarumsstädning. Så varje morgon myser Savanna och jag i soffan, jag med dagens första kaffekopp och Savanna med en smothie eller något annat lätt. Vi tittar å barnprogram och låter kropparna komma till liv, sakta sakta! Savannas kropp och ben fylls med spring väldigt mycket fortare än min, ja och min fylls väl inte direkt med spring *haha* snarare mjuknar till. Oavsett så är denna tid så viktig, och jag tar tillvara på varje sekund.  Hur ser era morgnar ut?
Idag fyller sambon år, 42 år blir han!
HIPP HIPP HURRA PÅ DIN FÖDELSEDAG MIN SAMBO!!! Det blir inget firande idag dock, det tar vi imorgon istället. Inget märkvärdigt, lite god mat och mys med familjen.
Nu är det frukostdax!
Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Skönt att kunna ta det lugnt på morgonen..:-)
    Min morgon e också lugn, matar Melvin äter sedan min frukost och dricker mitt kaffe medans Melvin antingen somnar om eller ligger i soffan och snackar :-)

    SvaraRadera