tisdag 22 april 2014

När man är ledsen.

Godmorgon!

Vackert väder idag igen, fantastiskt! Fast inte ens vädret har ändrat det faktum att jag känner mig så ledsen. Kanske efterhand som dagen går kan värmen och solstrålarna lätta mitt sinne. Det är egentligen mycket som gör att jag känner mig nere idag, men kanske mest insikten om att vissa saker aldrig kommer förändras. :( Ibland är det bara som att polletten trillar ner och man får klarhet i saker som länge legat och pyrt. Nästa steg är nu, hur kommer man vidare? Kan man acceptera att ingen förändring kommer ske? Eller kan man inte och måste själv göra vissa förändringar? Huvudet snurrar av tankar och tynger mig. Men tiden och orken får väl utvisa, men oavsett så måste vardagen  fortsätta och idag har vi saker på scemat. Hoppas ni får en fin dag och kanske hörs/ses vi ikväll.

Kram

2 kommentarer: