onsdag 16 april 2014

När man fått världens finaste bukett!

Och det är verkligen världens finaste bukett från världens finaste lilla tjej. Hon kom in med buketten så glad och stolt och väntar tåligt tills att den får vatten. Nu har den en hedersplats på bordet. Samma tjej står vid min säng varje morgon och säger, -Jag har saknat dig mamma! Och så kryper hon ner under täcket brevid mig och lägger sig i min famn. Samma tjej säger (om jag t ex slår mig) - åh gumman, hur gick det? Hon vill kramas mycket och säger ofta att hon älskar mig! Fantastiska lilla barn!!! )Är så glad att jag lyckats överföra så mycket kärlek och ömhet till henne, kärlek föder kärlek. Och ack vad jag älskar min lilla sessa, och mina fina pågar såklart. Att man kan älska så!

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar