onsdag 16 april 2014

När man har fått något stort och fint!

Jag har fått en ny bil!!! Ja, jag och jag...den är ju till oss båda :) Och fått och fått... : )
Men förra helgen när jag var i Danmark hos min syster fick jag ett sms, - så då har du fått en ny bil! Det vad var där stod :) Så det var iallafall en överraskning, och åhhhhh vad hlad jag är för min (vår) fina bil. Helt underbar att köra, go komfort och går som en klocka. Allting fungerar oxå :)
Vi har haft problem med en röde ett tag nu, emellanåt har den gått jättebra för att nästa gång gå väldigt ojämnt. Ibland fanns det värme och ibland inte. Dörrarna gick inte att låsa och den var ganska rostig under till. Så vi behövde verkligen en ny bil, och det var i rättan tid. Älskar den!!!




Fin va :o)

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar