tisdag 29 april 2014

När man har fuskat lite!

Igår var jag inte varit så duktig med att hålla igen :( Jag skyller lite på att jag har sötsugsveckan och lite på värmen :) Två gånger åt jag fantastiskt god glass, stora portioner dessutom *fy skäms på mig* men oj så gott. En ny laktosfri sort som glassbilen fått in.

Barn lär sig så otroligt snabbt om glassbilen, och Savanna är inte sämre hon. Hon är så söt när vi går till glassbilen, hon ler lyckligt och vinkar till glasskillen/tjejen. Hej hej säger hon flera gånger glatt, och vinkar ända tills vi är framme. Ena gången stod vi och väntade på den och Savanna kunde inte sluta hoppa av glädje till bilen stannade framför oss. Och hela tiden vinkade hon, men den gången sa hon glassbilen glassbilen hela tiden hon hoppade. Det var en väldigt glad glasstjej som steg ut ur bilen. Tänk att ha ett sådant jobb där barnen hoppar av glädje när dem får se en, fantastiskt ju!

Nåja, tillbaka till fuskeriet. Alltså, 2 stora portioner glass och sen dessutom en pannkaka med socker på, ajabaja! Förutom det så har jag varit duktig, men har ändå lite dåligt samvete nu. Jaja, nått måste man ju få unna sig nån gång :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar