söndag 13 april 2014

När man inte förstår!

Sambon snarkar som en galning nuförtiden. Att ens försöka förklara hur det låter i vårt sovrum på nätterna, är näst intill omöjligt. Tänk er en jättearg björn (tänkte skriva brunstig tjur men kom på att det kan misstolkas) kombinerat med en skrikande gås som vaktar sina ungar. Ovanpå detta halverar vi luftintaget till storleken av ett sugrör, och ur detta sugrör pressas alla ljud ut med all kraft som han har. Hmmm, som sagt väldigt svårt att förklara, men försök föreställa er. :) Och som inte detta var nog kommer det låååånga pauser emellanåt, och lätet som kommer efter dessa pauser...ja, jisses!!! Detta har eskalerat och nu är det så galet så att jag vaknar av det, och även Savanna. Inatt vaknade jag t o m 2 ggr, och får väldigt svårt att somna om. :( Igår natt vaknade jag oxå, och jag har en känsla av att detta kommer fortgå.

Imorse sa jag iallafall till sambon att så här kan vi ju inte ha det. Så han får ha någon hjälp för detta annars får han sova någon annanstan. Självklart tror jag att han ska svara att han ska se om han kan få nån hjälp, apoteket har ju lite hjälpmedel. Men nä, då säger han att ok, då får jag sova någon annanstans??? Hmmm, kan någon förklara detta för mig??? Hur kan man föredra soffan framför en mjuk skön säng brevid sin familj? Och det måste ju slita enormt på kroppen tänker jag, så pass att snarkaren måste vara jättetrött under dagen???

Alltså, jag kommer aldrig förstå mig på denna man alltså! *suck*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar