onsdag 14 maj 2014

När det är REA REA REA!


Nu är det finemang rea hos Modesto, så nu kan ni göra finfina fynd!

Jag har plockat ut några godbitar som jag är sugen på, klicka på bilderna för att komma direkt till varan :o)



Superfina sandaler i en fin naturell färg. 
Kan tänka mig att dessa kan bli en stor favorit som man springer i hela sommaren. 


Sval och djuriskt snygg (hehe) skjorta.


Den här kjolen är sååå snygg, har suktat efter den ett tag nu. Samma modell (som tyvärr är slutsålda) finns i byxa och dem har jag, ljuvligt skön byxa säger jag bara. Och kjolen är garanterat lika skön, dessutom gillar jag skärningen i midjan.


Toksnygg kofta.


Fräckt bälte som passar perfekt till det mesta, men oxå till sandalerna överst.


Detta söta bäddset har Savanna.


Tuffa boots, både till jeans och klänning.


Den här jackan tycker jag är såå fin. Men jag tänker inte så mycket på mig, utan på min älskade syster. Hon hade varit så fin i denna.


Sakerna försvinner snabbt så skynda fynda ;o)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar