lördag 10 maj 2014

När det går både upp och ner!

Hejsan!

Ingen bra dag idag. Utmattad och helt orkeslös. Nerverna ute på kroppen och har verkligen inte känt mig som en tålig pedagogisk mamma. Och Savanna är själv totalt ur balans för tillfället. Skriker heeeela tiden, och allt ska hända precis NU. Alla ska släppa allt och göra det hon vill NU NU NU. Så vi har haft lite tvister idag. När man är så utmattad har man ju inte direkt samma ork som vanligt, så då blir det ganska tufft när S springer ut med torra strumpor för 5e gången och de ska bytas. När halva strösockerpaketet hällts ut på köksbänken. När saftglaset hälls ut på golvet. När Savanna lägger händerna på det nymålade och stoppar penseln med färg i munnen...m.m. m.m. då blir man ganska matt och trött. Och vilka utbrott denna lilla tjej kan få. Absolut NOLL tålamod och så fort något går emot henne så skriker hon i höga C, vilka röstresurser! Det är väl precis som det ska vara nu, men oj så tröttsamt!

Nåja, gårdagen innebar repa. 


Mina fina textpärm


Busar lite med Leffe...


Han har inte märkt att jag fotar än...


Nu så greppar han!


- ett till?


- nämen, vad pysslar du med?


- haha, nu får du ju sluta!


- Amen, lägg nu av hihi


- Du e tönn Nina!


- haha


- Hahahaha, alltså sluuuta nu!

Så till sist slutade jag hahaha, kul var det iallafall :o)


Gert fick oxå va med.


Och vår egen lille hjälpredetomte, Kent!


En av mina pärlor.


och så fick jag oxå va med :o)


Efter repan var jag tvungen att handla...
...därefter var jag tvungen att tanka...
Sånt kul man fick syssla med kl 21,30 en vardagkväll.
Skulle dessutom hinna lämna lite post till Kevin och pussa på finaste barn barnet



Världens finaste lille kille.

Så det blev en sen torsdag, var inte hemma förrän 00,10. Så jag sprang in i soffan så jag skulle hinna kolla på mitt favveprogram, The real housewives of Beverly Hills. i löööööve it! Och nu sitter jag här och kollar in ännu ett avsnitt. Jobbigt att det visas så sent, måste verkligen komma i säng tidigare.

Hoppas ni haft det bra idag trots kanske regn och åska som vi har haft. 

Natti och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar