tisdag 13 maj 2014

När det vankas sjukhusbesök!

Dock inte för mig. Emma skulle dit i söndags och jag följde med henne. Även Colin och Eva-Lina kom dit, så vi gick och fikade tillsammans efteråt. Det var så lungt och skönt och lilleman sov så gott i vagnen. Vi var på Waynes coffea som ligger vid entren på kk, och eftersom där är många nyblivna mammor så är det väldig lugn stämning där. Man kan ju tycka att det borde vara en massa gråtande bebisar, men inget alls. Provade deras islatte för första gången och den var supergod, 5 ★ av 5.

I övrigt var söndagen ganska lugn. Fortsatte måla på Savannas bänk å lite annat smått och gott, pallen är färdig nu. Den fick vax eftersom den ska tåla en del avtorkningar från smutsiga händer och fötter, annars är jag ju väääldigt svag för det matta sammetslena.

Läkaren ringde imorse, så det var skänt. Men det tog lång tid för mig att släppa oroskänslan, puh tröttande till tusen.

Nu ska jag kolla färdigt på Real Housewives of Beverly Hills, sen direkt nybaddad ner i världens skönaste nytvättade Beach House sängkläder. Imorgon är det en ny dag med nya möjligheter.

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar