torsdag 8 maj 2014

När man behöver vråla högt av ilska!

Åh, jag är så arg nu. Arg för att människor är så jädrans fräcka och bara sonika tar nån annan människas hårt förtjänade slantar. Gick in på vårt konto och upptäcker att det är där dem har tagit nästan 10 000kr från oss!!! När jag var inne imorse uppfattade jag det som att de tagit pengarna via min mobil, ni vet det finns sådana tjänster nu när man kan betala via den. Men det var det alltså inte, och jag kunde inte betala det jag skulle. Åhhhhhhrrr, så arg jag är nu!!!

Skulle egentligen skrivit om hur det fortlöper med måleriet och hur underbar färgen är som jag målar med, men känner mig inte alls poetisk och vältalig nu. Vill bara skrika en massa svordomar rakt ut istället. Så jag skriver mer om målandet en annan dag. Några bilder blir det iallafall.

Hoppas ni haft en bra dag iallafall.

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar