onsdag 7 maj 2014

När man blir rejält omskakad!

Godmorgon. Hur mår ni? Själv så fick jag mig ett abrupt uppvaknande idag. Brukar ju sitta i lugn och ro och dricka mitt kaffe och sakta vakna till, behöver det för att få en bra start på dagen och för att min bråkiga kropp behöver det. Jag brukar kolla fb på mobilen under tiden, även mina mail och så läser jag lite favvebloggar. Idag stannade det vid mailen. Någon har under natten dragit pengar från min mobil, 2400kr FYRA gånger för att vara exakt. Så nästan 10 000kr!!! Gissa om jag fick panik! Pulsen ökade väldigt snabbt kan jag berätta, och det blev till att ta fatt i detta ögonaböj. Så jag fick inte det där lugna sakta komma till liv uppvaknandet idag. Har nu reklamerat och skickat krav å allt man skulle göra, så nu är det bara att vänta. Känner mig lite yr nu.

Ha en fortsatt fin dag. Här regnar det, men här ska det målas så det gör inget :)

Hörs sen.
Tjingeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar