måndag 5 maj 2014

När man firat världens finaste syster och systerdotter!

Det har varit en full rulle helg, har hänt något så gott som hela tiden. Gårdagen var den bästa av dagar sedan julafton, hela famijen tillsamman. Kan bara inte bli bättre än så. Jag är jättetrött nu, varit ute hela dagen. Så det blir inte så mycket text, men det finns massor av bilder :o) Min älskade syserdotter Aida fyllde alltså år så vi åkte till Danmark för att fira henne.





Jag, Svanna, Frank, Colin och Eva-Lina åkte tillsammans. Kevin, Emma och Kingston kom lite senare.







Aida fick en stor kartong innehållande en massa paket, inte det absolut smidigaste på tåget. Men som tur var, var vi många som kunde hjälpas åt med packning.




Leksakerna åkte ner på golvet och det lektes hejvilt med kartongen *hahaÄ barn är för roliga!




Vi fick jättegod mat, som alltid hos min syster. Och hon hade även tänkt på mig gällande maten. Tack fina syster!





Nadine fick passa på och gulla mycket med plutt eftersom dem inte ses så ofta. Tror hon blev lite sugen på en till :o)




Syster hade t o m bakat speciell tårta till Savanna och mig, gulle syster! Jättegod var den och det värmer mitt hjärta!









Alla ville gosa med plutt, och inte så konstigt. Han är ju en sån goding, älskade barn barnet!



Äntligen fick syster oxå äta lite tårta.







Väl hemma var vi ganska så möra trots att vi faktiskt inte var borta så jättemånga timmar. Men det är alltid mycket att tänka på när man ska iväg såhär, särskilt när vi är så många och det ska stämma för alla.

Men det var en supermysig dag och nu tittar vi framåt, för snart är det Savanna som fyller år. Jo, förresten firade min syster oxå ju. Hon fyller år den 13/5 så jag bruka för det mesta ha present med mig till Nadine när det är Aidas kalas. Så hon fick en hel drös med nyttigheter från oss :o)

Usch nu mår jag lite illa så känner att sängen kallar. Blev ingen deklaration idag, får ta det imorgon istället...sista dagen ju. Hoppas ni haft en bra helg och natti natti om ni inte redan lagt er.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar