tisdag 6 maj 2014

När man har dagen framför sig.

Godmorgon (öhh godmiddag kanske är lämpligare nu)!

Hur har ni det?

Här förbereder vi oss för denna tisdag, inget avancerat alls. Bara en helt vanlig tisdag. Idag ska vi till ö f, jag väntar telsamtal från Vårdhuset...jobbigt. Avskyr verkligen dem där samtalen :( En hel vecka innan jag ska ringa för att boka ett helt vanligt besök, våndas jag sååå vansinnigt mycket. Ont i magen och får verkligen ladda å peppa mig själv. Alla dem här läkarna som behandlat en illa och nonchalant sen jag fick min Fibro har verkligen satt sina spår. Och hur jag mår veckan innan jag ska på ett verkligt besök ska vi inte bara tala om, puh!

Nåja, ö f är kul och sen åker vi nog hem efter och kanske påbörjar måleriet av bänken *jihoo* Ska bli så kul!

Hoppas ni har det bra iallafall och att ni får en fortsatt bra dag. Ses sen!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar