söndag 4 maj 2014

När man ser fram emot ett projekt!

Äntligen fått hem Annie Sloans kalkfärger, sambon hämtade dem på posten idag. Ska bli så kul att få ta tag i dem där målningsprojekten som väntar. Bl a skolbänken som jag visade för ett tag sedan, sen min mormors gamla pigtittare och lite annat smått och gott. Men först deklarationen, bläää vill inte. Samma visa varje år, så fort det vankas deklaration och inventering så har man sååå mycket annat kul man vill göra *suck* Det går oftast ganska snabbt när man väl sätter igång, men det krävs att jag har lugn och ro. Och det har jag när Savanna somnat och då är jag själv oftast jättetrött. Jaja, bara att bita i det sura äpplet. Kommer liksom inte undan. Nu ska vi iallafall ut en sväng till, bara inne om för lite matintag.

Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar