onsdag 28 maj 2014

När man vill ge er en riktigt bra rabatt...

...på riktigt bra saker dessutom :)

Kommer ni ihåg de här jag visade som jag köpt för ett tag sedan?


Miljövänliga städprodukter från Maison Belle gjorda på en massa nyttigheter och eteriska oljor. Jag har använt dem nu och är helt hooked. Syveräna och doftar ljuvligt. Då beställde jag även hundschampo från L:A Bruket och doftljus från Reunion. Allt är beställt från Agnes Amelia här.

Även nu har dem ett riktigt topperbjudande. 
Koden Lagerflytt ger 40% på hela sortimentet – helt galen rabatt!
Så gissa om jag for in för att beställa lite :o)
Och det här blev det denna gång:

Linnevatten från L:A bruket


Doftljus från Reunion


Doftpinnar från Voluspa

Diskmedel från Maison Belle i ljuvlig doft.




Rabatten gäller maj ut och varorna försviner snabbt, så skynda att fynda!
Hela utbudet ser ni HÄR.

natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar