onsdag 14 maj 2014

När något släpper från ens axlar!

*GÄÄÄSP*

Hej alla!

Hur mår ni?

Jag e ganska nannig nu...varit måååånga timmar på sjukan med Emma. Var väldans trött igår oxå, satt uppe alldeles för sent...som vanligt. Och hade ju varit vaken tidigt eftersom läkaren skulle ringa. 

Det var ganska jobbigt :o(

Hon är bra, den läkare jag fått på Vårdhuset. Men varenda gång ska det göras så stort. Istället kunde ju läkarna faktiskt lita på sin patienter att dem själva vet hur dem mår och vad dem behöver. Om man vet att en människa har en sjukdom för livet, varför ens ifrågasätta? Nåja, det gick bra. Men jag skulle helst vilja ha en tid. Har väldiga problem med mina tummar, behöver pollen medicin och jag har börjat få psoriatsisliknande utslag sm jag skulle vilja att dem tittade på. Dem skulle iaf skick en tid till mig, men gissar att den ligger minst 2 månader fram *suck*




Fick dock väldigt mycket gjort igår, och det fick mig att tänka på lite annat. Alla Beach House sängkläderna åkte av, både Savannas och våra. Så dem tillsammans med lite täcken och kuddar fick en tvättmaskintur, och sen var det bara på med dem igen när dem torkat. Måste verkligen investera i ett annat set snart!

Jag fick rensat en hel de i kaosrummet, d v s det rum där alla käder och skor trängs tillsammans med en massa annat som inte ska vara där. Så det måste fixas nu, och förhoppningsvis kan vi snart påbörja vår open closet där.

Sorterade saker i badrummet, var ute i trädgården med Savanna, Savanna och jag målade burkar, tvättade, lagade mat, badade, badade Savanna, bäddade sängar och gjorde en liten rensning i sovrummet oxå. Ja, och en massa annat smått och gott. En produktiv dag med andra ord, sköna dagar dem där.

Men nu är jag som sagt väääldans trött och tänker hoppa i säng. Ses snart :o)

natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar