tisdag 24 juni 2014

När man har några bilder till.

Tjolahopp!

Här är det fortfarande så seeeegt, men halsen är mycket bättre :o)
Hur har ni det?


Så fick jag hämtat några bilder till från vår midsommardag i Hermods park. Sambon hade tagit en del men hade redan lagt sig när jag skrev förra inlägget. Så då fick det bli en liten följetong helt enkelt! :o)







Man fick som vuxen inte åka med på denna, dåligt! Så jag fick springa brevid, men det hjälpte inte. Savanna blev ledsen så karusellen fick stoppas så hon kunde gå av. Dessutom är dem ganska fräcka tycker jag när dem vill ha betalt från den vuxna oxå när man måste åka med sina barn. Vi lyckades visserligen slippa det efter diskussion vid varje karusell, men även det var svårt eftersom personalen inte talar svenska. Så lite bök är det med karusellåkandet när barnen är så små att dem inte kan eller vill åka själv.



Mina jacka kommer från Whoops som finns här online, men hittade den inte där. Däremot såg jag den sist när jag gick förbi Whoops på Emporia. :o)
Jeansen är från förra året och köpta hos Gina Tricot.
Och världens skönaste ballerina är från Stylesnob och är köpta här.

Ha en fortsatt fin dag så ses vi snart igen.
Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar