fredag 27 juni 2014

När man vill tipsa om hur ni kan få sova bättre!

Hej!

Jag måste bara tipsa er om det här:


Som jag berättat tidigare så  har både Frank och jag bäddmadrasser från Tempur och vi älskar dem. Jag var väldigt skeptisk till en början med tanke på min värk, jag får ju ont varenda gång jag vänder mig. Och jag trodde att det skulle bli extra tungt i en Tempur, men icke! Jag beställde en x-a soft p g a min sjukdom och Frank valde en normal, och vi är båda jättenöjda. Ett toppensätt att förändra hela sin sovupplevelse utan att behöva byta ut hela resårmadrassen oxå. Men vi har faktiskt funderat på att byta våra resårmadrasser till Tempur oxå, kan ju bara bli ännu bättre. :o)

Så passa på nu när Sleepo har 15%, blir en hel del rabatt av det. Ett toppentips som jag rekommendera alla att fundera på ;o)

Nu är jag nannig, så vi ses imorgon.

natti natti



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar