lördag 14 juni 2014

När man vill tipsa om skönaste ballerinan!

Jag har alltid tyckt det var väldigt svårt att hitta sköna ballerina. Antingen är dem för hårda, eller för tunna så dem inte sluter om foten ordentligt, eller träsulor som är så hårda och obekväma, eller så tunn sula att allt känns rakt igenom. Ja, ni känner säkert igen er. Men nu har jag hittat en superskön ballerina som ni bara måååste prova.
*
Dem finns i en massa fina färgkombinationer och kommer från Stylesnob. Jag köpte mina här och vill ni se hela Stylesnob sortimentet gå in här. En annan färgkombo som jag är väldans sugen på hittas här.
*
Jag använde dem för första gången när vi var på Zoo i helgen, inte smart att använda helt nya skor en sådan dag. Men dem var supersköna, klämde ingenstans alls. Så dem får högsta betyg!
*
Såg att Charlotte Perrelli oxå hade köpt ett par, kul. Bra saker färdas snabbt från mun till mun, bloggar, twitter, fb och Instagram. Den bästa reklamen man kan få ju.
*
Ha nu en god natt, nu ska jag ta mina värkande höfter och lägga mig oxå. Ses imorgon.
*
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar