söndag 29 juni 2014

När sonen tog scenen med storm!

Hejsan allihop!

Hur mår ni?

Usch, vad jag känner mig sliten. Jag är så vansinnigt trött. Jag gör saker, men gör dem liksom bara utan att tänka. Typ som när man kört hela vägen hem utan att tänka, och så är man helt plötsligt hemma utan att man knappt vetat hur man kom hem. Vet ni hur jag menar då?

Jag vet egentligen inte varför jag är så trött, kanske bär jag på någon bacill som tynger? Eller så är det den där utrensningen/avsvampningen jag håller på med? Men tycker ju jag borde bli piggare av den snarare än tröttare. Eller å är det bara min fibro som spökar helt enkelt?

Svårt det där när man inte har något direkt att peka på, som när man har flunsan t ex. Ja ja, jag fortsätter kämpa på och hoppas på att det vänder snart. För vad är det dem säger; det måste bli sämre innan det kan bli bättre? Ja, nått sånt tror jag iallafall:o) Hoppas det stämmer.

Vädret fortsätter vara mysko och ambivalent, så det känns lite svårt att planera saker. I torsdags var det tid att repa och det gick bra. Halsen är mycket mycket bättre och det går bra att sjunga nu. Men jag försöker ändå vara tyst och vila halsen så mycket jag kan, man kan lätt bli lurad när det känns bättre. En sak som iallafall var bestämt oavsett väder var att kolla på sonen när han uppträdde i Pildammarna i fredags. Dem har en massa olika underhållning där hela sommaren, ni kan läsa mer här.



Gert och Kenta var oxå där för att stötta killarna.
Leffe och hans fru kom oxå senare.

Vi hade köpt med oss Mac Donalds mat som vi
först åt, sen blev det glass till Savanna och kaffe
till oss andra.



Min fine påg.



Killarna var suveränt duktiga!

Sista framträdandet blev spontant. Dem kallade upp alla som rappar, även
från publiken. Sen skickades micken runt för spontanrappande från var och
en. Riktigt häftigt. Det kom upp en lite kille, han var kanske 12? Han kom
upp och rappade loss på perfekt engelska, och ingen visste vem han var.
Riktigt kul att se. Många talanger som rappade loss helt spontant, imponerande!

Flickvännen måste klart oxå vara med :o)
Lite snack med killarna efteråt.
Här finns killarna på Facebook. Där kan ni läsa mer om dem och det finns även videos från deras uppträdande.

Jag är såklart jättestolt mamma, men inte bara för att han är så duktig på musik. Jag är stolt för att han är min son, han är en fantastisk kille med hjärtat på rätt ställe. Jag är stolt för att han har hittat något som han älskar att göra, att han är driven och för att han kämpar. Vad han gör är inte så viktigt för mig, även om jag tycker det är kul att han hittat musiken. Det viktiga för mig är att han hittat något han älskar och att han faktiskt fått möjligheten att få göra det och få chansen att utvecklas vidare inom det. 

Mina barn är absolut nummer 1 för mig och jag är så stolt över dem alla 3. Det är en fantastisk gåva att få barn och jag har fått 3, vilken lycka. Jag är sååå tacksam för mina barn och det är absolut det finaste jag åstadkommit i hela mitt liv! Hoppas att alla 3 hittar något de brinner för och får möjligheten att syssla med det oxå.

Nu ska jag försöka göra någon nytta!? Finns massor att välja på alltid, ska bara hitta något som passar dagen mood och kroppens seghet. Imorgon ska jag till läkaren, så behöver verkligen ha annat att tänka på. Stressar upp mig enormt för varje läkarbesök. Alla år av nonchalans från vården har satt sina djupa spår. På onsdag ska jag dessutom till tandläkaren, så gissa om jag längtar till onsdag kväll när allt är över. Superjobbiga saker som säkert tröttar mig lite oxå.

Hoppas att ni alla har det bra, vi ses snart.

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar