torsdag 19 juni 2014

När vädret och publiken gjorde en sommarkväll fantastisk!

Halloj!

Vem har tagit vårt fina väder? :o) Nånstans i landet finns det, det är jag säker på. Hoppas iallafall det landat hos er som haft lite sämre väder innan, ni förtjänar lite ljus och värme.

Som sagt, idag har vi grått och trist och regndropparna hänger tunga i molnen däruppe. Snart släpper dem nog, det känns i luften. Igår hade vi iallafall en himla tur med vädret, ojoj vad varmt det var. Men det passade ju alldeles utomordentligt när man ska spela på en utedansbana med havet som utsikt. Igår var vi i Lomma på Blå café. :o)


*SUCK* fastnade i bilkö på motorvägen på väg till Lomma. Förstår inte hur man tänker när man väljer att asfaltera ena filen mitt på dagen? Klockan var runt 15 och det är då trafiken ökar rejält, så varför förlägger man inte det nattetid? Känns inte helt genomtänkt.


Uppackning och uppställning på gång, mycket som ska fram och som måste bli rätt.


Leffeman!


Thore


och så Gert


Härlig publik!


Gänget.

Det var jag som skötte fotograferingen så jag har inte fastnat på bild denna gång :o) 

Det var en jättefin danskväll, solen stod högt på himlen och värmde alla våra hjärtan. Solen gör så mycket gott för kropp och humör, så nästan inget kan gå fel då. Ok, vi hade lite tekniska problem. Men så är det i denna bransch oavsett väder, så det är bara att ta det med ett leende. :o) Det mesta går att lösa då. 

Vi fick god mat av Ina som äger Caféet, kalops *mums* och även jag kunde äta det. Ina gör jättegod mat och åk gärna ut och ät en dag, hon serverar dagens varenda dag. Sitt på terrassen och njut av både mat och havsutsikt. Gå in här och läs mer, se menyn och vilka band som spelar. Dans är det varje onsdag under sommaren. 

När jag kom hem väntade ett paket med godsaker:


Påfyllning av Maison Belle produkter, mmmm. Min favoritdoft har varit så svår att få tag i, men hittade den äntligen här. Jättesnabb service, tog 2 dagar så hade jag produkterna. Så det kan jag absolut rekommendera. anmäler ni er dessutom till deras nyhetsbrev får ni en rabattkod på 10%. Me like ;o)

Hoppas ni hade en finfin onsdag och att er torsdag blir likaså. Här blir det lite shopping av mat till midsommar, i övrigt kan jag behöva t det lite lugnt. Speciellt med min hals för rösten kommer och går och är väldigt repig. Hoppas den håller till morgondagen iallafall :o)

Vad ska ni hitta på för kul i midsommar?

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar