tisdag 1 juli 2014

När det varit helg!

Halloj!

Har ni det bra?
Hur är vädret hos er?

Här har det fina vädret kommit tillbaka, så vi är mycket ute nu. Men det är fortfarande tungt här :o( Det är fortfarande så svårt att ta tag i saker och få saker gjort. Jag vet att jag borde bara acceptera läget och ta dagen som den kommer, att motarbeta och tvinga på gör saker bara värre. Men jag blir sååååå FRUSTRERAD!!! Jag orkar inte ha det så här. Jag blir så arg på min kropp och så fruktansvärt ledsen. :o( Jag vill ju bara vara frisk och ha normal energinivå. :o(((((

Det har iallafall varit helg och den flöt på liksom... Förutom det vanliga som  t ex tvätt och matlagning känns det inte som jag fått något alls gjort. :o( Men Frank var ledig och fick en del gjort iallafall.

God mat från Linas matkasse, fläskytterfilé med en god fräsch
sås gjord på Philadelphiaost och gräddfil.

En hungrig tjej efter mycket utomhusaktivitet.

Gucci fick ett ben av Eva-Lina som han ständigt håller koll på.




Savannas nya sandlåda har blivit monterad, oljad och fylld.


Gucci älskar frisbees *hahahaha*






Trädgården exploderar av blommande skönheter

Kul med sand.

Kläder är överskattat



Eldning av ogräs

Våra jordgubbar som äntligen fått nät och växer som attan.
Ja, helgen kom och gick och nu är det redan tisdag. Tiden bara flyger förbi, alldeles för fort. Hade varit skönt om man kunde stoppa tiden lite grann, hoppa över det där jobbiga och starta tiden igen. Så man kunde njuta fullt ut av dagarna och inte känna att tiden rinner från en.

Ha en fortsatt fin dag, ses snart.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar