måndag 14 juli 2014

När hjärnan bara är mottaglig för det vana.

Ja, så är det nu. Det känns riktigt tungt och man går liksom på sparlåga. De flesta har ju en sådan, iallafall om man är frisk. Som en reservtank ungefär, man vet att när man kommer till reserven kan man köra på ett tag till innan bilen lägger av. Precis så är det i riktiga livet oxå. Men min reserv är väldigt väldigt liten, och maskineriet går så tungt och trögt. Hjärnan orkar inte med ny info eller nya besvärligheter. Ni vet säkert hur det känns, man liksom bara existerar och varje ansträngning tar enorm kraft. Tråkigt ämne, jag vet. :o( Sorry, men det är ju så det är just nu. Jag behöver ändra mycket i mitt liv för att få rätsida på allt detta, men det får bli babysteps i nuläget. En sak i taget så blir det nog bra så småningom. Under tiden försöker jag njuta av mina barn och musiken, där hämtar jag min energi!

Hur mår ni då?

Bjuder på lite bilder från veckans rep som jag missat att lägga ut :o)








Ha en fortsatt fin måndag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar