söndag 20 juli 2014

När man haft en himlans tur med vädret!

Hej!

Hur har ni det?

Själv så återhämtar jag mig sakta men säkert från veckans spelningar. Tisdag på Ribban, onsdag i Lomma och torsdag på Ribban igen. Utomhusspelningar alla tre och vilket fantastiskt väder vi har haft! Det var så varmt att det immade innanför solglasögonen och de kasade ner på kinderna så svettig man var. Men glasögonen var ett måste till solen bytat riktning, så det var inte mycket att be för. :) Hellre det än regn ju ;P


Uppackning på gång. 
Denna gång stod vi helt under bar himmel så det var väldigt skönt att det inte kom något regn. 










Det var ingen bra fotodag för mig *haha* Jag blir ju vanligtvis inte bra på bild, iallafall inte enligt mig själv. Men det brukar iallafall finnas ett som duger, men denna gång var det katastrof. Antingen tittar jag bort eller så sjunger jag och hamnat i någon konstig vinkel. Eller så ser jag gravid ut, blundar eller ser sur ut. *haha*

Har några foton till från i tisdags som jag hämtade från sambon mobil.

Älskade barn.





Ser väldigt koncentrerad ut här :o) Lite som när man satt och ritade när man var liten och tungan följde med *haha*

Tre fantastiska spelningar har vi iallafall och det finns verkligen inget som att spela under bar himmel. Och min röst HÖLL, Yippie! Jag var verkligen nervös för att den inte skulle hålla, men tack och lov att den gjorde det. Sista kvällen i sista passet kunde jag slappna av och ta i som jag brukar, men de andra kvällarna försökte jag inte belasta rösten så mycket. Den var inte 100%, det kände jag ju. Men nu har vi lite ledigt så nu har jag tid att vila upp mig så den där stämbandsinflammationen kan läka ordentligt. I övrigt är jag väldigt trött och har vansinnig värk, så mycket vila över lag gäller nu. Inte helt lätt alltid med en 3 åring som behöver aktiveras. :o)

Hoppas ni mår bra och har lika fint väder som oss, ses snart!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar