onsdag 13 augusti 2014

När man bryter ihop!

*
Ja, idag bröt jag ihop ordentligt :o( 

Hur det yttrade sig vill jag inte gå in på i detalj, men det har varit en riktig skitdag! Mår jättedåligt nu och är totalt slut. Ibland bli det bara för mycket med sjukdom, trotsiga barn, pengar, smärtor, brist på hjälp, jobbiga telefon samtal, för mycket att göra....m.m. m.m... *pust*

Ska lägga mig snart, det enda som kan hjälpa just nu och just idag är sömn tror jag. Allt blir lättare att hantera när man är utsövd.

Jag ville iallafall komma in och visa er att jag äntligen tagit tag i att leta upp ett ordentligt tumstöd. Har verkligen problem med mina tummar, får hoppas detta fungerar bra nu.


Hur har er dag varit idag då? Bättre än min hoppas jag.

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar