lördag 2 augusti 2014

När man vill ge er ett toppenerbjudande!

*
Hejsan!
Hur mår ni?

Jag är såååå trött och kroppen en värker, men jag känner mig avslappnad och lugn. Älskar känslan av nystädat. :o) Dricker en kopp kaffe nu, skriver till er och slötittar på Ernst på tv. Vet inte varför kvinnor är så lyrisk över denne man? 

Nåja, det var inte därför jag "ploppade in". Ville bara ge ert ett jättefint erbjudande :o)

Kolla in dessa vackra glas:


Sååå fina!

Dessa kan ni få nu, 4 st dessutom. Och hela 7 nr av tidningen Amelia för bara 159:- DET är verkligen ett toppenerbjudande!!!


Amelia är en riktigt bra tidning med väldigt bra artiklar och reportage, finns något för alla.
Om ni ser på tidningen ovan så står det om balans i kroppen och ph värdet i kroppen. Det är precis det min utrensning har gått ut på, men ska som sagt skriva mer om detta i ett eget inlägg. 

Tillbaka till erbjudandet :o)

Det finns två erbjudande; det ena är 7 nr av Amelia och 4 vackra glas! Och det andra är 5 nr av Amelia men med 2 glas, det väljer ni själva!

Klicka bara på bilden så kommer ni direkt till erbjudandet, bara fyll i era uppgifter och -Voila! färdigt!


Glasen kommer från Sagaform och finns även i en annan färgställning, här kan ni se mer från deras sortiment.

Vill man inte ha tidningen men ändå glasen? Klicka då här så hittar ni dem till ett bra pris :o)

Ha en fortsatt fin dag, ses senare :o)

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar