fredag 26 september 2014

När man har lite tid över!

Det kan man inte precis påstå att jag haft på sistone, fullt upp hela tiden. Häromdagen var jag beredd att ge upp totalt!!! Strunta i allt helt enkelt och bara ha fokus på Savanna och mig. Der blir bara övermäktigt emellanåt :0( Min familj glömmer dessutom bort att jag faktiskt inte är frisk...säkert mitt eget fel eftersom jag försöker hålla skenet uppe och jag klagar alldeles för lite. Jag anser väl att saker inte blir bättre av att klaga, försöker för det mesta att koncentrera mig på positivt tänkande. Men ibland blir det bara för bra och då hade det känts bra om familjemedlemmarna nån gång sagt - Sätt dig ner och ta det lungt, jag tar över. Vi vet att du kämpar och att du inte mår bra, vi tar över här!

Nåja, nu har jag iallafall en stund över. Sitter på gympan och dricker kaffe, en hel timme att bara koppla av på...härligt! :) Så jag tänkte passa på att skriva lite snabbt nu. Först så vill jag säga förlåt för min frånvaro :( det är sååå svårt att få ihop allt nu. Blir lite lugnare efter värderingen och min födelsedag :) Försöker lägga upp lite på Instagram istället så följ mig gärna där :)

Sen undrar jag hur ni mår? Har ni det bra? Har hösten kommit till er oxå? Här går det lite i vågor, nån dag var det sviiiinkallt och idag är det riktigt skönt i luften. Jag gillar hösten :)

Det kommer lite bilder från veckan som gått, men eftersom jag bloggar från mobilen lägger sig bilderna nederst tillsammans. Jag kan alltså inte lägga någon undertext, men ni ser ju själva. Nu kommer Savanna glad som attan. Ha en fortsatt fin dag nu så hoppas jag vi ses snart igen.

Bamsekram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar