torsdag 30 oktober 2014

När det kommer paket...

...då är Savanna framme :) hon äääälskar paket. Hon bryr sig egentligen inte så mycket om själva innehållet, hon är helt nöjd med det fina paketet...särskilt om det är rosa. Och igår kom ett knallrosa paket i brevlådan :) Så jag lät Savanna sköta det där paketet, hjälpte henne bara med ytterkartongen...den där knallrosa!

Inuti den fanns en ännu färggladare låda full med roligheter :)

Jag pratar såklart om den månatliga Glossyboxen :) lika kul varenda gång den kommer. Denna gång fanns det rouge, highlighter, ansiktskräm m.m. Har hittat många favoriter från denna låda, bl a Loccitane :)

Lådan kommer varje månad med utvalda märkesprodukter inom hår och hudvård, ibland fullstorlek och ibland lite mindre. Det finns alltid med beskrivningar på varorna och det brukar även finnas med rabattkuponger. Värdet i lådan är långt över dem 149 kronorna man betalar så den är verkligen prisvärd.

Vill ni läsa mer o Glossyboxen gå in på www.glossybox.se :)

Godmorgon förresten! :) Ny dag och nya utmaningar, vad ska ni hitta på idag?

Jag tänkte försöka hitta på något kul med Savanna, posta några paket och brev och så fortsätter jag väl med mina ugglor ikväll :)

Ha en fin dag aallesammans.


Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar