torsdag 30 oktober 2014

När man är super...

...seg! Är verkligen jättetrött nu. Savanna och jag var på leklandet och röjde innan idag, och det kan ju trötta ut nästan vem som helst :) utom Savanna haha. Efter det skulle jag iväg på möte med bandet så Frank kom och mötte upp för att ta över. Vi gick samtidigt men på varsitt håll, dem åkte till Donken och jag körde till Limhamn för att träffa grabbarna i bandet. Vi valde att ha mötet på en lite trevligare plats och med lite god mat, ert behövde vi efter några hektiska månader.

När jag körde hem från mötet kände jag mig lite illamående och all luft bara gick ur mig, kl i bilen stod på 21.50 så jag bestämde mig för att lägga mig så fort jag kom hem. Men när jag kommer hem visar det sig att Frank inte ställt om kl i bilen så klockan var bara 21, sååå besviken jag blev haha

Så jag satte mig i soffan lite nu och kollar in det nya programmet "ska vi göra slut?" Och passar oxå på att skriva några rader till er. :)

Varit en mysig dag idag och härligt med värmande solstrålar, hoppas det håller i sig. Inga ugglor idag iallafall, blir sängen snart. Imorgon väntar tandläkarbesök och till helgen ska vi äntligen rida igen, längtar. Och så blir det klart ännu fler ugglor ♥

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll, sköt om er.

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar