onsdag 29 oktober 2014

När man jobbar med både det ena och det andra!

*
Ja, det är mycket jobb nu :) Spelade lördag och söndag och all övrig tid ger jag till Savanna och beställda ugglor. Det är riktigt roligt men jag får akta mig så jag inte trillar ner, Gäller att vila när jag kan :) Hej förresten :) Hur mår ni? Lite kallare nu minsann, längre upp har dem t o m haft snöstorm redan, tack och lov att man bor längst ner i Sverige :)

I fredags var vi ju iväg på gympan som vanligt, därefter åkte vi för att handla lite och skicka och hämta paket. Äntligen hittade jag nämligen snygga icke så skrikiga regnkläder, mer och mer väder för regnkläder nu ju.


Hittade dessa hos Zalando från märket playshoes. Ville inte ha helt rosa men Savanna vill ju ha allt i rosa, så när jag hittade denna i rosa och marinblå var det helt perfekt. Jackan är dessutom fodrad med en innerjacka av fleece som dessutom är avtagbar, kunde inte bli bättre. Byxorna är vanliga regn hängslebyxor. Allt från Playshoes httar du här.


Hittade även mössa och vantar i färger som passar till det mesta, sååå snygga. Dessutom varma och gosiga. Här finns dem. Så, nu kan vintern snart börja...bara en overall oxå ska inhandlas, sen så :)

Spelade som sagt både lördag och söndag så då hann jag inte med mycket annat. :)





I söndags spelade vi i Törringelund som både är nära hem och slutar redan kl 21 nu i vinter tid, så jag var redan hemma 22.30...härligt :) Och då var jag ju hungrig så jag gjorde mig en smarrig räkmacka, ååååå så gott det var!


Och efter mackan gv jag mig själv lite mys och egentid i form av smörkolakarameller och fotfilande. Har äntligen köpt mig en elektrisk fotfil och OJ, vilken skillnad! Fötterna blir jättelena men framförallt, jag slipper få ont när jag filar, vilken lycka! :) Tänk vad det lilla kan göra stor skillnad!


I övrigt så är det som sagt ugglor som gäller! Fått en hel drös med beställningar, så det känns riktigt kul. Tycker själv att detta är en toppengåva, både när man inte vet vad man ska köpa och till dem som redan har allt. För hur många har en fjärrkontrolluggla? haha Dem är ju så söta bara som dem är, så funkar ju alldeles utmärkt bara som prydnad oxå :)

Vill ni beställa så skriv till mig på hanssonnina@hotmail.com


En idé som faktiskt en väninna tipsade mig om. Så jag komponerade ett eget mönster och Voila, så här blev det :)

Nä, tillbax till ugglorna nu! Hoppas ni mår bra och inte fryser allt för mycket :) ses snart igen.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar