onsdag 19 november 2014

När barnen blir "bloggskadade"!

Älskade barn! Savanna överraskar mig varenda dag, nya ord, nya meningar, nya uttryck, nytt hela tiden. Underbara överraskande fantastiska utvecklingsstadier som  nockar mig varenda gång. Hur kan en liten tjej vara så himla smart och läraktig? Det är ju helt otroligt. Kommer ihåg precis samma känslor när Colin och Kevin växte upp. Varje sådan stund är ovärderlig och dem bär jag med mig djupt djupt. Gömmer aldrig när Colin och jag var och handladkontakta evid oss står en grupp med män med turban, då pekar Colin på dem och säger - mamma, mamma titta Aladdin! ♥ Blir så varm i kroppen när jag tänker på det och liknande händelser.

Igår och idag har jag bundit kransar till oss själva. När jag var klar med den andra idag så kommer Savanna springandes. - mamma, mamma, vi måste fota. Och så tar hon min mobil, lägger ut kransarna fint och börjar fota. Naaaaw, goa goa unge. Men snacka om "bloggskadad" hahaha. Hon är ju så van vid att jag fotar allt, så det är så man gör ju...helt naturligt. ♥♥♥

Och hon är faktiskt duktig på det :)

Titta så fint hon lagt upp dem :)

Olika vinklar tar hon oxå i sötnosen.

Vissa kort blir ju mindre bra, men jag är väldigt imponerad redan av hennes fotokunskap :)

Något annat "kul" som Savanna roat sig idag med är att mata Gucci......i HELA HUSET! :(
Savanna tyckte det var jättekul, Gucci oxå......men inte jag!


Men vi löste det oxå haha
För övrigt fryser jag igen :( gårdagen var rätt ok, riktigt skön faktiskt. Så då var Savanna och jag ute. Jag plockade in mina olivträd, hoppas det inte var för sent. Sen tog jag in lite lökar som stått ute, lagom att få in i huset. Ska pyssla med det nån dag snart. Vi klippte material till kransar och så gungade vi, eller Savanna gungade och jag puttade på :)

ett bevis på att det är kallt är när jag tar på mig fårskinnstofflorna. Dem är så otroligt mjuka och gosiga, och varma så man svettas om fötterna. Så när dem åker på då är det kallt. Savanna har söta musskor istället. :)

Hur mår ni annars?

Jag vet inte riktigt hur jag mår, förutom kristallsjukan så går det väldigt upp och ner. Ena stunden är jag bara helt tom, en annan stund är jag ledsen och vill bara tjuta och emellanåt fylls jag av lyckokänslor...superskumt. 

Och kristallsjukan ligger där och gör mig yr när jag lägger huvudet på sne. Rätt så skön yrsel faktiskt och inte alls sådan yrsel man får när man reser sig snabbt t ex. Utan en mjukare behagligare yrsel. Finns tydligen inget att göra något åt merän att vänta. Har haft det några veckor nu men tycker nog det har blivit lite bättre, så kanske e det borta snart.

Ja, och jag fortsätter med mina ugglor. Har några till beställda. Vill ni beställa så kontakta mig på hanssonnina@hotmail.com el besök min sida Pyttipanna på Fb.

Nu är det iaf dax för sängen, ses snart!
natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar