lördag 8 november 2014

När dagen ska bli full av mys och kärlek!

Godmorgon!
Hur har ni det?

Jag har såååå ont i min stackars kropp, höfter och rygg har ballat ut helt, och en värkande mensmage på det :( Blir säkert bättre under dagen, men just nu känns det ganska tufft. Och fryser gör jag :( nu kommer kylan med stormsteg!

Tanken här idag är iallafall att det ska vara en Savanna och mamma dag full med mys. Sen har jag lärt mig vid detta laget att det kan ändras snabbt, man vet aldrig vad som kan dyka upp :) Men vi siktar på det nu! ;)

Men hittade en återbudstid för ridning igår, så den högg jag direkt. Så efter lite frukost och varma kläder blir det mys med de fina hästarna. Får se vilken buse Savanna väljer idag :)

Efter det och några ärenden kör vi hem till värmen och bakar kladdkaka :) Var ju kladdkakans dag igår, och tanken var egentligen att vi skulle gjort den igår. Men klockan blev för mycket så vi tar det idag istället :) Ska prova en ny variant med nougat i, lät så smarrigt.

Vi ska försöka hitta en ny film oxå så blir det lördagsgodis och mys i soffan. Sen ska vi bada och förhoppningsvis lägga oss tidigt med ny el gammal film. För finns det något mysigare än att ligga i sängen och kolla film? Jo, det finns det säkert haha men det ligger högt på min myslista iallafall. Ja, på Savannas lista oxå ♥

Så en dag med Savannas glädje, fina hästar, frisk luft, kladdkaka, mys och kärlek siktar vi på nu :) sämre kan man ju ha det.

Vad ska ni hitta på idag då?

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar