söndag 16 november 2014

När det är lördag och man hunnit med lite.

Hej!
Hur har ni det?

Själv så tittar jag under en varm filt i soffan och slötittar på tv. Just nu fryser jag inte så mycket för nu har vi eldat hela dagen, men annars fryser jag så gott som hela tiden, något som min kropp verkligen inte mår bra av.  Tur vi har denna:

Den är verkligen guld värd!

Igår efter gympan var vi iallafall Iväg till 3 butiken för nya mobiler och nya abonnemang. Jag har haft problem med laddningen ett tag, det har helt enkelt inte gått att ladda. Så jag har använt en dockstation där man kan både ladda en telefon och även endast batteriet. Så med extra batterier så har detta fungerat superbra. En annan sak jag oxå haft problem med är att använda mitt minneskort i mobilen, varenda gång jag sätter i det så hänger sig mobilen. Retligt eftersom jag har en massa på det kortet som jag vill komma åt. Så det var med andra ord tid för en ny :)

Jag använder ju min mobil väldigt mycket till både mail, fb, Instagram, foton m.m. Sen både privat och till mina företag Och RemlenZ, så det känns viktigt satt det är en bra mobil med bra batteritid. Hade en Samsung Galaxy s3 men valde s5an nu. Kommer dock inte börja använda den förrän jag köpt en väska och displayskydd till den, så än sålänge ligger den tryggt i sin förpackning. Så hinner jag rensa och tömma i lung och ro under tiden oxå. Ingen panik så länge denna funkar ju :)



När vi kom hem hade klockan hunnit bli ganska mycket så vi gjorde några goda matiga smörgåsar istället
Glutenfritt bröd med smör, stekt svamp, stekt ägg, stekt bacon, tomat och purjohack. Sååå gott.

Sen var det filmkväll och jag fastnade vid datorn så la mig sent. Satt och letade info om egenvårdsremiss och lite annat smått och gott.


Idag har Savanna och jag pysslat liiiite bara, vi har fyllt på med hjärtan på vår Trollhasselgren.
Vi hade redan tassels i men dem lät vi sitta kvar och så fyllde vi på med små silvriga hjärtan som vi hittade hos Vb senast.


Lite juligare tyckte jag iallafall det blev :)




Och jag fortsätter sy, kommer fortsätta vara hektiskt nu fram till jul. Julstrumpor är en nyhet och jag hann med 3 st idag, och hade redan gjort en innan.


Som vanligt väljer kunderna själv sin färgkombo, detta är bara ju lite förslag. :)

Sen har det varit soffhäng sen 22 och filmtajm. Känner mig ganska trött nu så tror jag ska hoppa i säng efter detta inlägg. Min yngste påg fyller år imorgon så då kommer barn och barn barn för lite god mat. Det ser jag fram emot.

natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar