lördag 1 november 2014

När livet ger en sämre dagar!

Hej, hur mår ni idag?
Vad hittar ni på?

Jag hade tänkt mig en dag med mycket mys, pyssel och rester till middag. Pysslet har vi klarat av, även resterna men myset uteblir nog...

Idag är en riktig grubblardag, känner mig orolig i magen och tårarna bränner under ögonlocken :( Detta är en sådan dag som bara skulle sovits bort eller helst av allt inte funnits alls. Alla har vi ju mer eller mindre problem, men jag lägger dem till sidan tänker positivt och dagarna går vidare. Men ibland när dem legat nedtryckta för länge bubblar dem upp och överväldigar en, det är då dessa dagar kommer. De dagarna är jag beredd att ge upp! De dagarna orkar jag inte kämpa mer och de dagarna påminner mig om slösad tid!

Men jag måste minimera dem där dagarna känner jag, och behöver förändring på många plan för att kunna göra det. Jag behöver släppa taget och blicka fram, trött på att kämpa i motvind!

Imorgon kommer det nog kännas lite bättre...Savanna och jag ska åka och rida så det ser jag fram emot, älskar dem stunderna. Kanske blir det en träff med barn barnet oxå, saknar honom som bara den. Så imorgon lägger vi all skit åt sidan igen och tar nya friska tag, jag ska nog fixa detta oxå!

Har ni oxå sådana dagar ibland? Hur gör ni för att ta er igenom dem?

Ha en fortsatt fin lördagkväll.

Kram

2 kommentarer:

  1. Vissa dagar är jobbiga. Dessa dagar kan vara bra att krypa ner under filten och bara se filmer. Ta nya tag nästa dag.

    SvaraRadera
  2. Jo, sant. Hade man inte haft en liten hade det nog varit första valet :)
    kram

    SvaraRadera