fredag 14 november 2014

När livet tar konstiga vändningar!

Ja, ibland får man smällar i livet som är ganska tuffa. Men tycker dem borde avta nån gång. Borde liksom finnas en kvot hos varje person i världen, när man uppnått sin kvot av motgångar så fick man inte fler :) Önska kan man ju. Känner mig ganska trött och less nu men försöker hålla humöret uppe trots allt.

Är på Savannas gympa nu iallafall så har en stund över att skriva. :)

Tror inte det blir mycket till jul för oss men jag försöker göra det bästa av situationen ändå. Så vi julpysslar vidare, Savanna och jag. Ibland går det jättebra och ibland tryter tålamodet :)

Här tappade Savanna tålamodet redan vid första hjärtat. Hade tänkt göra många fler, går kanske bättre en annan dag. :)

Gjorde lite annorlunda stjärnor oxå. Här fanns det inte så jättemycket Savanna kunde göra och kanske lite väl petigt. Men hon tyckte väldigt mycket om den när den var färdig :) Ingen aning var vi ska ha denna, men vi ska göra en till i rosa till Savannas rum. Det ville hon ha.

Så vi pysslar vidare och jag försöker hitta saker som Savanna oxå kan göra mycket på, tanken är ju att vi ska göra det tillsammans.

Nu kom precis fröken ut med en Savanna som har lite mycket myror i brallan haha - Savanna behöver nog en liten paus. 

Efter gympan ska vi iallafall åka till 3 butiken och se om vi kan byta mobilerna och ta nya abonnemang. Våra har gått ut och jag har kollat lite och hittat billigare än vad vi har idag. Sen blir det väl hem för lite mat och mys.

Önskar er en fortsatt fin fredag ♥

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar