lördag 8 november 2014

När man har 5 minuters ledigt!

Hej alla ♥

Idag var det gympadag, men jag var helt yr på dagarna efter tisdagsspelningen. Tyckte det kändes mer som tisdag idag haha. Så vi låg lääänge och mös idag, Savanba kröp in till mig och kollade lite filmer i mobilen. Och jag var jättetrött. Först så kunde jag ju inte somna igår, så det blev sent. Sen vaknade jag 7 igen och var nödig, sen kunde jag inte somna igen för hade sådan röda veckan värk :( Ett tag tänkte jag strunt samna, jag går upp istället. Men jag frös och hade ont så det blev att jag låg kvar och efter många om och men slumrade jag till igen.

Nåja, kom iallafall på när vi låg där och mös. Oj, det är ju fredag idag. Så upp och hoppa och fixa frukost m.m. så vi kunde komma iväg. Prick 14.15 steg vi innanför dörren, d v s den tiden gympan började. Vi har alsrig varit försenade, tycker inte om att komma sent. Särskilt inte för Savannas skull, hon ska inte behöva komma med andan i halsen utan kunna ta det lungt, byta kläder, kissa, hälsa på de andra barnen!

Skulle bloggat under gympa passet tänkte jag, men skulle först både facebooka och instagrama. Sen var Savanna ganska okoncentrerad idag så fick hålla ett öga på henne nästan hela tiden. När det var en stund kvar satte jag igång att skriva men då ringer telefonen haha, så det blev inget med det :)

Efter gympan stack vi iväg för att handla lite och då träffade vi på en kisse där mitt på Icas parkering. Och precis vid vagnarna fanns en lapp uppsatt om en katt som efterlyses som såg precis ut som denna. Så det var bara att ringa medan Savanna försökte hålla kissen kvar genom att klappa den. Det visade sig att det inte var rätt kisse och fler än jag hade ringt, så det var ju synd :(

In och handla iaf och sen hem för lite matlagning, ugnsstekt kycklingfilé, ris och ratatouille *mums* Och sen var det bara att sätta sig att sy igen, så ännu en uggla som är färdig nu :) Savanna älskar att hjälpa mig sp hon får alltid vara med att fylla dem, - hon jobbar säger hon. Sötnos ♥

Började förresten igår på en helt ny grej oxå, här får ni en liten smygtitt. Mer om detta en annan dag. :)

Hoppas ni alla haft en skön dag och att vi ses snart igen. Imorgon blir det kanske en gång i timmen inlägg, ska försöka det om jag hinner.

Kram och natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar