lördag 1 november 2014

När man inte är trött!!!

*
Jag är inte alls trött och klockan är nästa 2 nu :) Kanske inte så konstigt egentligen, somnade 22 igår och sov till 10 imorse. 12 härliga timmar, och både Savanna och jag har sovit som stockar. Det behövs ibland :)

Så nu sitter jag här i soffan, precis ätit knäckemackor med ost, strötittar på Seinfield och rensar i mobilen. Nu är man lite nostalgisk och både glad och ledsen på samma gång. Mycket minnen och mycket som har hänt. Några man saknar och tider som kändes alldeles för korta.


Det är nästan ett år sedan den här lille killen kom till oss.
Finaste barn barnet.


Och titta så liten Savanna är...




Sovrummet har fått byta skepnad några gånger.


Förra julen, hela familjen var samlad och Kevin var tomte.


Det här saknar jag oxå av många anledningar.


Detta var bra tider.


Detta oxå :)


Detta vackra mor-barn smycket fick jag av finaste vännen! Sååå glad jag blev, bär det fortfarande varenda dag.


Ett av ultraljuden på Savanna 


Den här lilla killen saknar jag jättemycket. :(


Och dessa underbara killar oxå.


Detta var en ljuvlig tid.


Denna tid saknar jag oxå när Gucci hoppade upp och la sig hos mig så fort Frank gått till jobb.

Fanns jääääääättemycket mer men kände att detta får räcka för idag, kan bli lite mycket känslor...bra som dåliga. Det har hänt så mycket på de 3 1/2 sista åren och mycket av det gör väldigt ont fortfarande. Känner mig snuvad på värdefull tid, tid som jag kunde njutit av. Istället kan jag knappt titta på Savannas baby bilder utan att bli så fruktansvärt ledsen. Vissa saker sätter sig djupare än andra och går inte bara att skaka av sig. 
Nåja, nog om det. Vill inte tänka på gamla tråkigheter nu. Dessutom tid att försöka sova, kommer en dag imorgon med. Gissar att ni redan somnat, men om inte...

natti natti och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar