onsdag 19 november 2014

När man vill ge er ett toppen toppen erbjudande!

***
Alltså, dessa ljuvliga sängkläder! Vet att jag tjatat sönder er men detta är verkligen de bästa och skönaste sängkläderna på jorden...haha. Har aldrig sovit så skönt i hela mitt liv, värda varenda krona verkligen. Hade jag haft möjligheten så hade jag köpt detta i julklapp till alla jag känner, bästa julklappen ever! Skulle själv behöva investera i ett set till, kommer slita ut detta i förtid ju :)

Anledningen till att jag berättar om dessa IGEN är för att Sleepo har ett suveränt erbjudande just nu. 25% på hela Beach House sortimentet. WOW, helt suveränt ju! Så ta chansen att införskaffa de skönaste sängkläderna som finns, eller varför inte en pyjamas i samma material. Ljuvliga vilket som!!!

Klicka på bannern nedan :)

Ha en fortsatt skön dag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar