onsdag 10 december 2014

När baceluskerna inte vill ge med sig!

Hej!

Hur mår ni?
Har ni lyckats hålla er ifrån kräksjuka och förkylningar?

Här går det upp och ner :( Känner mig ok en dag och tror att det går rätt håll, men pang så mår jag jättedåligt igen och måste lägga mig. Med Savanna är det samma, men barn är oftast piggare än oss vuxna. Men som häromdagen sov Savanna och jag i 12 timmar i ett sträck, helt otroligt. Ja, förutom att Savanna åt sin välling ca kl 7 då. Men hon somnar alltid om gott efter den.

Igår bestämde vi iallafall oss för att gå en lång runda och tanka lite syre, är man trött och dålig gör syre utomhus susen.

Savanna letar blommor


Mina goa vinter Ldir är flitigt använda nu Sen kylan kom.


Ett himla jobb nu när man ska ut, massvis med kläder behövs det i kylan.



Vi hade en jätteskön gåtur, men oj så kallt det har blivit. En hel timme var vi ute och trots kylan så var det riktigt uppfriskande. Solen tittade oxå fram titt som tätt, och den var väldigt välkommen. Varit alldeles för grått och trist på sistone.

Det har tyvärr inte blivit så mycket med julpysslandet på sistone, inspirationen tryter när man inte mår så bra. Dock har vi byggt mycket lego, lego är alltid kul.


Lego är så himla kul och det är bara fantasin som sätter gränser. Här har vi byggt ett lekland med ingång, restaurang, vilorum med doktor, rutschkana, gungor och massor av djur. Jättefint blev det och det är lika roligt för stora som små :)

Igår kom förresten något efterlängtat :)


De här vackra glasen som är en prenumerationsgåva. Ni kommer väl ihåg erbjudandet jag la ut om detta för ett tag sedan :) Kommer från Sagaform och dem är verkligen suuupervackra. Tror jag ska använda dem som dessertskålar istället :)

Nu är det verkligen dax för sängen...blev lite avbruten mitt i bloggandet av en riktigt trevlig överraskning. En så trevlig överraskning att jag brast ut i tårar, kanske berättar mer om detta en annan dag ♥

Håll tummarna för att jag ska må bättre nu imorgon, orkar inte ha det såhär mer. Hoppas ni sover gott och att vi ses snart igen.

kram och natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar