onsdag 3 december 2014

När febern iallafall lagt sig!

Hallojsan där ute!

Hur mår ni?

Det är riktigt kallt ute nu, och nu under förkylning och feber har jag frusit så vansinnigt mycket! Har inte ens velst gå ut för att hämta posten, bbbrrrrrrrr.

Förkylningen håller mig fortfarande med järngrepp, ja både Savanna och mig faktisk. Tro det eller ej men idag sov vi båda till 11.30, totalt galet :S Så det är verkligen ett bevis på att vi är sjuka. Ok, Savanna fick välling vid 7 så hon somnade om gott efter den. Vi har iallafall inte haft feber idag, den sov vi nog bort haha Men det känns skönt, känns lite som det går på rätt håll då. Fast kan säga art jag inte alls var så tuff i morse när jag var full med tjockt slem och bara klöktes och klöktes :( obehagligt. Himla tur att vi inte har någon spelning nu.

Nä, nog om det för trots sjukdom så går ju faktiskt livet vidare. Så har försökt att göra lite nytta, tog tag i badrummet som veeeerkligen behövde en omgång. Inget planerat, det bara blev så efter att Savanna och jag tagit ett varmt bad. Så glad att jag orkade ta fatt i det idag. Sen så syr jag vidare och betar av beställningarna.

I övrigt har det varit ganska lungt och vi är några toarullar fattigare hahaha med 2 förkylda sessor går det mycket papper. :)

Vill förresten visa er en toppenglögg som var riktigt riktigt god. En av de godaste jag smakat faktiskt.


Den här!
Dufvenkrooks som finns i de flesta livsmedelsaffärer. Deras vanliga är oxå god men denna med chili och chokladsmak var fantastiskt god. Så gillar ni glögg, prova denna♥

Nu ska det iallafall bli bingeberga för mig.
Om ni inte somnat än önskar jag er natti natti.

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar