söndag 7 december 2014

När händelser sätter sina spår!

Hej allihop!

Hur mår ni?

Jag har mått så himla dåligt efter dygnet igår och alla tråkigheterna som hände. Jag grubblar och grubblar och knäcker mig totalt. Jag är fruktansvärt ledsen och helt utmattad. Grubblat så mycket idag att jag nästan varit apatisk och inte kunnat fokusera på något annat. Jag hatar verkligen den sidan hos mig själv...önskar att jag liksom bara kunde skakat av mig saker och gått vidare. Men jag kan inte det, trots att jag verkligen försöker :( Blir så arg på mig själv...jag blir ju sjuk av det :(

Nåja, dagen har passerat och nu ligger jag i sängen och ska snart nanna. Ja, så fort jag skrivit detta klart. Idag har Savanna och jag satt upp både Musses jul och julkrubban iallafall :)


Sen lagade vi något vansinnigt gott till middag, glutenfria falafel från Ewalie!

Serverade falafelbullarna med en god sallad med fetaost och en yoghurtsås med lite vitlök.

Det var verkligen fantastiskt gott och jag kommer absolut göra detta fler gånger. 

Sen har jag sytt lite oxå.

Förkylningen håller mig fortfarande i ett järngrepp, känner mig helt dimmig och jag är så trött. Får verkligen hoppas det släpper snart :(

Ja, dem flesta av er nannar nog nu, och isåfalla hoppas jag ni sover riktigt gott. Och tiller andra önskar jag natti natti.

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar