fredag 19 december 2014

När man gjort en liten önskelista!

Hej!

Hur har ni det där ute i vinterkylan? Är ni redo för julen? Inte klokt vad tiden rullat på snabbt, är ju jul om 6 dagar *PANIK* Jag ligger kraftigt efter här, jäkla förkylning som drar ner mig :( Är såååå vansinnigt trött och det känns som jag skulle kunna sova en hel vecka... Men det funkar ju inte riktigt med smått och julen runt hörnet. Har egentligen inte så mycket att skriva om, vi tar dagarna som de kommer och försöker fokusera på hälsan. Lite pyssel blir det emellanåt och vi hade tänkt hinna med lite bakning och julgodis. Men som sagt, vi tar en dag i taget nu.

Så jag har gjort en liten önskelista :) Vi ska inte ge varandra julklapp visserligen, men önska kan man alltid hahahaha. Får skicka till barnen och korsa fingrarna hahahahahaha.


1
Alltså, dessa Beach House sängkläderna! Måste verkligen investera i ett set till. Jag använder samma hela tiden nu för dem är ju så förbaskat sköna, drar av det på förmiddagen, tvättar och sen på med det igen på kvällen. Och jag bytar sängkläder nästan varje vecka, ett himla jobb det där hahahahaha
Men som jag skrivit innan, de är verkligen de skönaste sängkläder jag någonsin sovit i. Jag är ju väldigt öm i mitt skinn, det kan göra vansinnigt ont på mig bara man petar på mig. Så sängkläderna är väldigt viktiga för mig och för en bra sömn.


hela sortimentet finns här.

2
Supersnygg väska By Marlene Birger
Finns i 2 olika strl, men jag kan inte bestämma mig för vilken haha
Snygg är den iaf :)

Hittas här.

3
Presentkort gillas alltid :)
Kanske inte det roligaste att ge, men sååå kul att få.

Första stället att få presentkort ifrån är såklart Loccitane :)
Här finns massor av godbitar.





Nästa ställe som är toppen att få presentkort från är Rituals.
Massa godsaker här oxå. Deras kläder är helt underbara!




 Ytterligare ett ställe som de flesta gillar att få presentkort från är Cervera :)
Massor här som är bra för allas hem.





4
En ny sovrumslampa har jag kollat in länge nu


 Helt underbar! Precis den mysiga mjuka känslan som ska finnas i ett sovrum.
Här finns den.

5
Sista är en parfym som jag länge varit sugen på



Goldflower från Panos, doftar ljuvligt! Finns här.

Vad önskar ni er i julklapp?
Nu är klockan supermycket så det är tid att hoppa i säng, men vi ses snart igen.

Kram och natti



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar