torsdag 4 december 2014

När man ropade hej innan man var över bäcken!

Japp, det var precis vad jag gjorde. Men jag fick bakslag direkt.

Hej förresten! :)

Det jag talar om är min envisa förkylning tråkigt nog. Kändes bättre när jag vaknade så satte igång att fortsätta med arbetet att lägga mina tyger iordning, något jag påbörjat dagen innan.


Har haft alla tygerna i backar tidigare, men det var väldigt besvärligt varenda gång jag skulle ha en massa olika tyger som skulle matcha. Och lika besvärligt var det när jag skulle lägga ner dem igen. Försöker nämligen att ha dem i någerlunda färgordning för att underlätta. Så detta nya system blev jättebra. Nu kan jag se ordentligt, lätt att ta ur och lätt att lägga tillbaka.

Efteråt så diskade jag och plockade undan lite och sen var det tid för lite mat. Och efter maten var det precis som det small, jag blev jättedålig och fick lägga mig på soffan. Jag satte på film till Savanna och hon hade min mobil som hon satt och tittade i. Hon klappade mig på huvudet och sa att - du blil snaut ba igen Mamma. Älskade, älskade unge! Jag är så glad att jag har dig mitt lilla hjärta ♥

Jag låg i ca en timme sen började jag känna mig lite bättre tack och lov.

Det är så lätt det där att när man känner sig lite bättre så kör man på trots att kroppen behöver vila och så blir man dålig igen. Jag har ju knappt inte haft någon möjlighet att vila denna gång, så då får man nästan räkna med sådana smällar :(

För övrigt så fortsätter jag med mina beställningar varje tillfälle jag har :)


Dem här fina multipåsarna hämtades idag.

Sen har jag gjort en större modell av multipåsen som nu säljs tillsammans med rumsgran. Så himla snyggt.


maila mig om ni är intresserad :)
hanssonnina@hotmail.com

Nä, nu är klockan alldeles för mycket igen. Hade en hel drös med viktiga mail att skriva och skicka ikväll, så det drog ut på tiden. Ska iallafall krypa till kojs nu tänkte jag, eller har redan krupit ner i sängen. Men sova tänkte jag göra.

Sköt om er och hoppas vi ses snart!

Kram

3 kommentarer:

  1. Vad skönt att få ordning på tygerna. Det där ser ju perfekt ut och jag antar att du kommer spara en massa tid också.
    Vilka snygga multipåsar du gör!

    Krya på dig!

    Önskar dig en suverän kväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Cecilia!
      Ja, superbra blev det :)

      Tack så mycket! Älskar dem själv oxå.

      Tack och tack detsamma. :)
      Kram

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera