söndag 4 januari 2015

När det alltid ska vara något!

Hej :)

Mår ni bra?

Här är det ok, lite trött och förkyld...men det hör ju till. Handen känns bättre idag även om den fortfarande blålila :)

Med hemmet är det lite värre, vi har problem med avloppet :( Varit stopp på flera ställen idag och både tvättstuga och Colin badrum fylldes med vatten. Bläää! Riktigt blää är det. Detta innebär förmodligen att vi får gräva upp en massa för att kunna lokalisera problemet. För när vi spolar i Colin rum blir det blött i ena gången ute *supersuck*. Charmen att ha hus :( I nuläget vet vi inte så mycket tyvärr, men pengar kommer det att kosta...det vet vi. Förhoppningsvis inte en förmögenhet :( detta är verkligen det sista vi behöver nu.

Nåja, Colin och flickvän har varit hemma idag. Mysigt! Blir tyvärr inte så ofta nuförtiden. Savanna är så lycklig när dem är här, hon älskar sina brödrar så mycket. Det är härligt att se.

Jag har fortsatt pilla med min nya mobil :) och detta är mitt första blogginlägg från den :) Sen har vi kollat film, idag blev det Carrie! Den nya versionen då. Oxå absolut sevärd.

En rolig sak idag är att jag faktiskt inte hört Savanna fråga efter napp en enda gång :) yippie! Känns jätteskönt, har skurit i hjärtat varenda gång jag måste säga nej :(

Nu tänkte jag annan,  ville bara in en snabbis och hälsa på er. Hoppas ni har det bra och att vi ses snart.

Kram å natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar