lördag 31 januari 2015

När det är fullt hus!

Hej svejs!

Hur har ni det?

Här? Ja, här är det fortfarande förkylt. Nu har jag även ont i halsen och örat på min vänstra sida :( och häromdagen vaknade jag upp med värsta nackspärren på höger sida, bläää! Savanna är oxå fortfarande förkyld och nu har Frank oxå åkt på det. Förutom det är jag sååå vaaaansinnigt trött! Det är riktigt bökigt med Savanna sömn, och det är kämpigt att ställa kl varje morgon och så vill hon ändå somna förrän sent. Jag har ju förstått att brist på napp orsakat mycket av detta, eftersom det pågått sedan hon lämnade ifrån sig den. Men det ska nog bli bra så småningom, får bara fortsätta kämpa och kanske hitta nya rutiner kring läggning. Men det tar väldigt hårt just nu.

I torsdags var det rep som vanligt och fredag innebär ju vanligtvis gympa. Men p g a Savanna förkylning tyckte jag inte det var så lämpligt. Att hon går ut och att hon träffar andra gör ju inget, men massa ansträngning när man är ur form är inte det bästa. Men det blev lite annat kul för Savanna ändå, min syster och hennes familj kom nämligen och hälsade på.


Det var väldigt längesen vi träffades nu, lite tråkigt. Så flickorna var jätteglada att ses igen. Dem är ju nästan som systrar när de ses, både gällande kärlek och kiv :)

Lilleman pratar med kissen under bordet.

Jag körde även iväg och hämtade lille plutt så han fick vara med några timmar. Min syster har ju inte träffat honom heller för ännu längre sedan, så det var verkligen fullt ös här hemma.

Goding!

Fina syster!


Colin och flickvännen kom oxå :) Kevin och Emma skulle egentligen även kommit men fick förhinder. Men det var höga ljudnivåer och högt tempo :) Härligt men man blir väldigt trött. Med förkylning, nackspärr och brist på sömn blir man extra trött. Men det var supermysigt!!!

Efter 1.5 timmes bilkörande och jag hade kört Plutt till Kevin och lämnat Eva-Lina hos en väninna så lääängtade jag till sängen. Så vi gjorde oss nattefärdiga direkt och kröp ner i sängen och mös till en film. Sååå skönt det var att få vila nacken.

Idag har jag redan hunnit vara iväg och packa upp RemlènZ grejer och handlat lördagsmys. Bara hemma om för att fixa till mig och käka lite, sen är det jobb som gäller. Trodde faktiskt i morse att det kommer bli en väldigt tung dag med värk och förkylning, men det känns helt ok...än så länge :)

Önskar er en fortsatt trevlig lördag, hoppas vi ses snart.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar