onsdag 28 januari 2015

När man köpt med lite vår hem!

Gomiddag! 

Så vaknade jag oxå bamseförkyld :( Savanna är som sagt redan förkyld och har varit några dagar. Jag har väl varit lite småförkyld oxå, men idag kom det mer. Huvudet känns som bly och jag snyter mig hela tiden. Var väl nästan väntat och det är sådana tider nu, förhoppningsvis så försvinner det snabbt. För det är det som jag tycker är så jobbigt med förkylningar, man vet aldrig hur länge de tänker stanna. Ibland kan det försvinna på några veckor, men ibland får man dras med det i månader. Och när man går med det så länge drar det verkligen ner energin,  energi som är så svår att återfå. Nä, lite vår nu...med den kommer energi oxå :)

Ja, nu vill jag verkligen ha vår!!! Dem lovar vargavinter på vädret, men nääää tack! Har den inte kommit tidigare så behöver den inte komma nu :( Jag behöver värme och solstrålar!

Köpte med mig lite vår hem från Vellingeblomman och så fick köket lite nytt.


Pärlhyacinter är vår för mig, det och lite vår gröna ljus så vips, vår i köket.

Vad tycker ni om att de lovat vargavinter nu?

Ha en fortsatt fin dag allesammans!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar